Micael Dahlén

Micael Dahlén er forfatter og professor i markedsføring ved Handelshøgskolen i Stockholm. Han er en anerkjent foredragsholder og holder foredrag over hele verden.
Dahlén ble professor allerede da han var 34 år og har vunnet en rekke priser for sin forskning. Han er rangert som nummer 10 i verden blant forskere innenfor sitt felt; forbrukeratferd, kreativitet og markedsføring.

Fremtiden kommer til å være veldig forskjellig fra nåtiden, og den er her snarere enn du tror.
Vær forberedt, og kanskje lær noe av den på forhånd! Foredraget gir et innblikk i vårt snarskiftende sinn og atferd i endring, og et langt, hardt blikk på menneskene du vil møte i morgen.

Micael Dahlén

Micael Dahlén er forfatter og professor i markedsføring ved Handelshøgskolen i Stockholm. Han er en anerkjent foredragsholder og holder foredrag over hele verden. Dahlén ble professor allerede da han var 34 år og har vunnet en rekke priser for sin forskning. Han er rangert som nummer 10 i verden blant forskere innenfor sitt felt; forbrukeratferd, kreativitet […]

Makroøkonomi

Lars E. Haartveit er direktør og sjeføkonom i Virke. Han er samfunnsøkonom, og har tidligere jobbet i blant annet Finansdepartementet, Kreditkassen og DNB. Lars E. Haartveit gir oss et makroøkonomisk perspektiv, særlig med tanke på konjunkturer og trender som har betydning for kjøpesenterbransjen. Hvorledes endte 2017, hva er status for 2018 så langt og hva […]

Hvem skal kjøpesentrene leve av?

Bjørn Helge Nygård er Nordisk leder for forbrukerinnsikt i Prognosesenteret AS. Han er utdannet ved Norges markedshøyskole. Startet som butikksjef nr 3 i Nille i 1984 og arbeidet senere i ti år med reklame på trykk og nett. Siden 1998 har han arbeidet med markedsanalyse, med særlig fokus på politikk, bolig, bil og handel. Hva vil […]